• Adres: Haarweg 69, 7938 PS Nieuw Balinge

Ledenadministratie

Sv Nieuw-Balinge Ledenadministratie

Lijkt het jou ook leuk om binnenkort in het mooie Rood-Wit te spelen? Naast de mooie kleuren word je dan lid van een gezellige, actieve vereniging waar altijd wat te beleven valt. Iedere week word er getraind, met in het weekend een wedstrijd! Naast deze activiteiten organiseert de vereniging jaarlijks vele activiteiten en feesten om van het lidmaatschap één groot succes te maken.

Lid worden

Door op onderstaande knop te drukken komt u terecht bij het inschrijfformulier van Sv Nieuw-Balinge. Eenmaal ingevuld, mag het document opgestuurd worden naar Netty (nettyzilver@gmail.com). Mocht u zich over willen laten schrijven van een andere club naar Sv Nieuw-Balinge, neem dan contact op met het bestuur. De bestuursleden helpen u graag verder met de te verrichten werkzaamheden. Voor uitschrijvingen kunt u ook bij het bestuur terecht.

Inschrijfformulier
Welcome banner Image